شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بخش هایی از پله برقی

وبلاگ اخبار پله برقی

بخش هایی از پله برقی

۲۷۹ بازديد
قبل از هر گونه اقدام در مورد جانمایی پله برقی و.... حتماٌ موارد ذیل را در نظر بگیرید:
قبل از اجرای سقف یا بتن ریزی حتما از مشاوره کارشناس خبره جهت ابعاد و وزن دستگاه مطلع شوید تا در زمان نصب ناچار به تغییرات در سازه نگردید.
بازدید مستمر و کنترل کردن اندازه های اجرا شده توسط مجری بنا و مطابقت با نقشه های پله برقی باید با دقت و بسیار دقیق بررسی گردد.
بخاطر داشته باشید طول افقی و یا ابعاد پله برقی شرکت های مختلف با هم یکسان نیست جهت جلوگیری از خطای احتمالی از نقشه تایید شده شرکت فروشنده محصول استفاده کنید، و سازه را بر اساس طرح آن شرکت طراحی و اجراء نمائید.حتما در زمان خرید نسبت به محاسبه ترافیک و برآورد، و مسئله افزایش مسافر در سالهای آتی و حداکثر تردد حتما" مورد بررسی قرار گیرد.

با توجه به بهینه سازی مصرف انرژی حتماً موارد ذیل را در نظر بگیرید .
آسانسور و پله برقی ها حتماً باید مجهز به درایور (اینورتور ) یا ( VVVF ) سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی برق باشند .
دستگاه هایی که مجهز به این سیستم باشند .باعث کاهش استهلاک و کاهش چشمگیر هزینه برق مصرفی میباشند.
از تجهیزات بروز شده درقسمت های الکتریکی استفاده شده باشد
برای مثال از PLC بجای برُدها در سیستم الکتریکی استفاده شده باشد. زیرا در هنگام خرابی (PLC) تعمیر و یا تعویض آن راحت و همچنین با قیمت رزانتر ی انجام میشود .
پله برقی داری پمپ روغن و سینی روغن جم کن اتوماتیک بوده که باعث روغن کاری اتوماتیک و مداوم در قسمت قطعات دوار و متحرک پله میباشد. این سیستم سر ریز روغن اضافی را جمع آوری میکند، در زمان سفارش باید به این ریزه کاری های مهم نیز باید توجه شود که آیا در سیستم وجود دارد یا خیر؟

پله برقی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.