شنبه ۳۱ شهریور ۰۳

انواع سیستم های محرکه

وبلاگ اخبار پله برقی

انواع سیستم های محرکه

۱۷۳ بازديد

انواع سیستم های محرکه

آسانسورهای مغناطیسی:
این آسانسورها می توانند تا مسافت ۳۵۰ متر را بدون توقف و با سرعت بیشتر از ۱۰m/s طی نمایند. سیستم های آن فوق العاده پیشرفته و قسمت محرکه 

 

آن بر روی كابین است و دیگر چیزی به نام بكسل در آن نخواهید دید. از لحاظ ایمنی بسیار ایمن تر از آسانسورهای معمولی هستند و از لحاظ قیمتی در حد چند میلیون دلار می باشند.
موتور های هیدرولیك:
در این سیستم یك موتور سه فاز یا تك فاز معمولی كه درون سیستم POWER UNIT نصب است حركت و فشار روغن را كم و زیاد و در نتیجه آسانسور را به سمت بالا یا پایین حركت می دهد.
موتورهای گیرلس:
همان طور كه از نام آن پیداست این موتورها فاقد گیربكس می باشند و این مسئله باعث می شود لرزش كابین هنگام حركت به حداقل برسد و حداقل ۵۰% در مصرف انرژی الكتریكی صرفه جویی می نماید. نسل جدیدی از موتورها می باشد و از لحاظ حركتی به هیچ عنوان قابل قیاس با موتورهای گیربكس دار نیستند، اما از لحاظ قیمتی دو برابر انها هستند.
موتورهای دارای گیربكس:
این موتورهای دارای گیربكس با نام ها و قدرت های مختلفی در بازار وجود دارند كه نسبت به ظرفیت و طول مسیر حركت آسانسور، انتخاب می گردند. بهترین موتور های دارای گیربكس موجود در بازار ایران، ALBERTO SASSI, MONTANORI, ELECOMP, GEM, MONITOR ساخت ایتالیا، TISSEN, ZILABEG ساخت آلمان و HYUNDAI ساخت كره می باشند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.