یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

آسانسور پر سرعت

وبلاگ اخبار پله برقی

آسانسور پر سرعت

۲۳۲ بازديد

آسانسور پر سرعت

آسانسور پرسرعت در سالهای قبل آسانسورهایی که در کشور ما نصب و راه‌اندازی میگردید که دارای سرعت بالاتر از 1.6 متر بر ثانیه بود

 

حتماً باید توسط شرکت‌های خارجی طراحی و اجرا می گردید ولی در حال حاضر این امکان وجود دارد که با تکیه بر تجربه و دانش داخلی این شرکت پکیج‌   ckd   با مرغوب ترین برند های روز دنیا توسط تیم متخصص و با تجربه ی آسانسور آتیس طراحی ، تولید ، نصب و راه اندازی گردد گروه فنی آسانسور آتیس با تیکه بر توانمندی‌های مهندسین برتر کشورو دانش روزافزون وتکیه بر خداوند متعال توانسته است نمونه‌های موفق اجراشده آسانسوربا سرعت های 1.6 بر ثانیه  ،  2 متربر ثانیه ، 2.5متر بر ثانیه و 3 متر بر ثانیه را در رزومه ی کاری خود قرار دهد برای داشتن آسانسور پر سرعت ، کیفیت مطلوب و حرکتی نا محسوس عوامل مختلفی از قبیل طراحی ، نقشه و محاسبات آسانسور و بکارگیری قطعات مرغوبی نظیر : موتور گیرلس آسانسور ، تابلو فرمان آسانسور،ریل  آسانسور،کفشک آسانسور، پاراشوت آسانسور، گاورنر آسانسور، سیم بکسل آسانسور، تراول کابل آسانسور و متعلقات جانبی آسانسور ازبا کیفیت ترین و مرغوب ترین برند های روز دنیا و نحوه ی اجرا، تجهیزات اجرایی و اکیپ اجرایی نقش بسزایی در رسیدن به این نوع آسانسور دارد آسانسور پر سرعت .

تاثیر برخی از قطعات :

کفشک های راهنمای آسانسور و ریل ها  به سادگی می توانند موضوع هدایت نمودن کابین آسانسور شما را در بهترین حالت فراهم گرداند.

موضوع دیگر که از درجه اهمیت بالایی برای رسیدن به سرعت بالا اهمیت داردموتور و تابلو فرمان با کیفیت می باشد که موضوع هدایت آسانسور را تابلو فرمان مدیریت میکند.

مدیریت تنظیم میزان شتاب وسرعت در آسانسور پرسرعت توسط تابلو فرمان تاثیر مستقیم بر عملکرد حرکت کابین بین یک طبقه و دو طبقه و یا طبقات خاص را مشخص می کند.

موضوع افزایش سرعت در آسانسور پرسرعت مساله ای است که حتما باید به صورت تدریجی باشد تا از شوک وارد نمودن به افراد داخل کابین جلوگیری بعمل بیاید.

موضوعAcceleration و Deccleration که به ترتیب به شتاب افزاینده و شتاب کاهنده معروف هستند باید تناسب خود را باتوجه به تعداد طبقات که آسانسور طی میکند تنظیم و حفظ کند.

اسانسور پر سرعت

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.